25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Podczas konferencji odbyły się dwa panele dyskusyjne. Pierwszy dotyczył europejskich projektów wodorowych w korytarzach transportowych, drugi krajowych inicjatyw wodorowych w korytarzach transportowych dróg i rzek. W harmonogramie znalazły się także rozmowy na temat wsparcia funduszy dla korytarzy wodorowych, które dotyczyły m.in.: dostępnych źródeł finansowania, warunków uzyskania dofinansowania, zaprezentowano również przykłady projektów wodorowych, które otrzymały pomoc finansową.
– Dolnośląska Dolina Wodorowa organizuje już drugą taką konferencję. Jeżeli chodzi o jej wymiar, to w tym roku jest międzynarodowa pt. „Korytarze Wodorowe”, które są niezwykle istotne do tego, żeby rynek wodoru miał szansę się rozwinąć i aby Polska na tym skorzystała, budując właśnie takie korytarze wraz z naszymi sąsiadami – dodaje Agnieszka Spirydowicz, dyrektor ds. rozwoju Stowarzyszenia Dolnośląska Dolina Wodorowa.
Oprócz wysłuchania prezentacji ekspertów, uczestnicy mieli okazję do spersonalizowanych spotkań w formule speed dating, które umożliwiły efektywną wymianę kontaktów i nawiązanie nowych relacji biznesowych.
Odbyły się spotkania przy stolikach rotacyjnych (B2B) dla ok. 8 przedstawicieli instytucji i firm przy jednym stoliku, których celem było zawarcie w krótkim czasie nowych relacji biznesowych. Przewidywany czas dla każdego uczestnika wynosił ok. 2 min. Spotkania stolikowe zorganizowane były w sposób rotacyjny tak, aby każdy miał możliwość i czas na wzajemne zapoznanie się. Poszczególni dostawcy ściślejsze kontakty mogli nawiązać w części networkingowej.
Spotkania dwustronne (1na1) z włoskimi firmami technologicznymi sektora wodoru, podczas których przedstawiciele samorządów i firmy mogli zapoznać się z delegacjami poszczególnych organizacji eksperckich, wyrażając swoje indywidualne potrzeby.
Programy powyższych spotkań odbywały się w innowacyjnej formule B2B Smart Mixer®, stworzonej przez Bosetti Global Consulting. Program ten daje możliwość uzyskania ponad 100 kontaktów biznesowych w ciągu jednego dnia spotkań.
W ramach organizowanej konferencji zaprezentowano również innowacyjny autobus elektryczny o nazwie PILEA. Spółka ARP E-VEHICLES posiada w swojej ofercie pojazd oparty na polskiej myśli technicznej, od samego początku zaprojektowany jako elektryczny i wykonany w ponad 60 proc. z polskich komponentów. Jest zeroemisyjny, przyjazny środowisku, a dzięki silnikowi elektrycznemu cichy i ekologiczny.
Dodać należy, że Polska jest trzecim co do wielkości producentem wodoru w Unii Europejskiej.