25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
- Przymierzaliśmy się do tej inwestycji bardzo długo. Właściwie od początku kadencji przemierzaliśmy się do niego. Dzięki realizacji tego zadania będziemy mieć poprawę bezpieczeństwa, poprawę przepływu ruchu drogowego – podkreślił Adam Babuśka, starosta powiaty legnickiego.
- To kolejna inwestycja. Pokazujemy, że współpraca pomiędzy rządem a samorządem, a w tym przypadku jeszcze samorządem wojewódzkim opłaca się i jest korzystna dla mieszkańców i dla rozwoju całego powiatu legnickiego. Tydzień temu rozdaliśmy kolejne czeki na kolejną edycję rozwoju gmin popegeerowskich, a dziś podpisana została umowa z poprzedniej edycji Polskiego Ładu. Gratuluję staroście tego, że powiat i wszystkie samorządy z powiatu tak ze sobą współpracują. To wielki sukces, że staroście udaje się tak umiejętnie z nimi współpracować i namawiać do kolejnych inwestycji drogowych. Powiat legnicki pod kątem wszelkich inwestycji wyrasta na lidera w całym regionie – dodał Krzysztof Kubów, szef Gabinetu Politycznego Prezesa Rady Ministrów, gratulując jednocześnie staroście determinacji i skuteczności w działaniach.
- Przebudowane zostanie jedno z najważniejszych skrzyżowań w naszym mieście. Niedawno podpisaliśmy jako miasto umowę na pierwszy etap przebudowy placu dworcowego, to budowa nowego parkingu, niebawem podpiszemy umowę na kolejny etap. Niedawno otworzyliśmy zrewitalizowany dworzec kolejowy i nową zrewitalizowaną linię kolejową. Po przebudowie powstanie na placu dworcowym centrum przesiadkowe – cieszył się Jan Serkies, burmistrz Chojnowa.
W ramach zadania realizowanego przez powiat przewidywana jest przebudowa nawierzchni wlotu ul. Kolejowej oraz wymiana konstrukcji nawierzchni drogi wojewódzkiej na odcinku od wiaduktu kolejowego, granicy działki kolejowej stanowiącej teren zamknięty do wysokości końca zatoki postojowej za przejściem dla pieszych przed budynkiem dworca kolejowego.
Przebudowa wlotu drogi powiatowej będzie polegać na wykonaniu wlotu typu „kropla”. Jednocześnie przewidziano zawężenie jezdni wlotu na kierunku tunel – Kolejowa aby uzyskać większą czytelność toru jazdy. Zawężenie tego wlotu powoduje skrócenie istniejącego przejścia dla pieszych, co poprawia BRD.
Wyspa wlotu bocznego skrzyżowania jest stosunkowo szeroka, nie mniej zapewnia przejezdność autobusu dla wszystkich relacji skrętnych. Chodnik w ciągu ul. Kolejowej zyskał pas zieleni oddzielający go od jezdni.
Projekt przewiduje wymianę wszystkich konstrukcji jezdni i chodników na nowe, ponieważ istniejące konstrukcje nawierzchni nie nadają się do wykorzystania, co potwierdza wykonana opinia geotechniczna.
W ramach zadania dodatkowo przewiduje się przebudowę wpustów deszczowych, przebudowę oświetlenia drogowego w tym doświetlenie przejść dla pieszych, zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej, korektę oznakowania poziomego i pionowego. Skrzyżowanie wraz z przejazdem pod wiaduktem kolejowym stanowią ważną część skomunikowania, nie tylko miasta. Tymczasowa Organizacja Ruchu przewiduje trzy etapy jej wykonawstwa. Chodzi o to, aby do niezbędnego minimum (nie jest możliwe całkowite) ograniczyć utrudnienia w ruchu zwłaszcza podmiotom prowadzącym działalność przy ul. Kusocińskiego. Zadanie ma być zakończone w lutym 2024 roku.