25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
- 22 listopada została podpisana umowa na dokończenie robót budowlanych związanych z przebudową stacji Legnica z firmą Dolkom i realizacja inwestycji zostanie wznowiona tak szybko, jak to możliwe. Zakończenie prac przewidywane jest na koniec 2023 roku – informuje Mirosław Siemieniec, rzecznik prasowy PKP PLK.
- Została zakończona inwentaryzacja prac. Do wykonania pozostało między innymi podwyższenie peronów nr 3 i nr 4 do 76 cm, modernizacja tunelu głównego, zabudowa wind na perony nr 2,3,4,5 oraz przebudowa i przeszklenie hali peronowej – wylicza Mirosław Siemieniec.
Jak informuje rzecznik PKP Polskie Linie Kolejowe, dotychczas na prace wydano około 18,5 mln zł netto z 30 przewidzianych na inwestycję. Umowę z poprzednim wykonawcą prac PKP Polskie Linie Kolejowe podpisały w połowie marca 2019 r. Remont miał ruszyć w lipcu 2019 r. Od tego czasu termin ich rozpoczęcia kilkakrotnie ulegał zmianie. Kiedy w końcu ruszył, prace przebiegały w ślimaczym tempie, w końcu zostały przerwane.
- Na termin realizacji inwestycji wpływ miały uzgodnienia z konserwatorem zabytków, a także dodatkowe prace, które wcześniej, przed rozpoczęciem robót nie można było zdiagnozować. Jednak decydujący wpływ na czas realizacji inwestycji miało słabe zaangażowanie poprzedniego wykonawcy – podsumowuje Mirosław Siemieniec.