25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Podczas spotkania, przedstawiciele firmy ElectroMobility Poland S.A., firmy odpowiadającej za projekt polskiej marki samochodów elektrycznych Izera z fabryką w Jaworznie, zaprezentowali założenia harmonogramu prac przy budowie fabryki i ich zakres oraz model współpracy z poddostawcami. Będzie to również okazja do rozmów z pracownikami firmy odpowiedzialnymi za zakupy i zamówienia.
Polska jest obecnie największym w Europie rynkiem wewnętrznym bez rodzimej marki samochodowej, jednak z dynamicznym i stale rosnącym wskaźnikiem sprzedaży, a liczne badania pokazują, że kierowcy są zainteresowani odrodzeniem polskiej motoryzacji. Realizowany przez ElectroMobility Poland projekt stworzenia polskiej marki samochodu elektrycznego Izera to szansa na wykorzystanie potencjału i rozwój polskiej motoryzacji.
Polska wchodzi w erę elektromobilnej rewolucji, a oczekiwana zmiana na rynku motoryzacyjnym może się dokonać w sposób skokowy. W chwili obecnej rozgrywa się rynkowa walka o standardy, rozwiązania oraz podział rodzącego się rynku. Ważne jest, aby to polskie firmy oraz polska gospodarka korzystały na tej unikatowej szansie jaką daje elektryczna motoryzacja.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom kierowców, a także wymaganiom współczesnego rynku motoryzacyjnego, ElectroMobility Poland prowadzi prace nad stworzeniem i rozwojem polskiej marki samochodu elektrycznego Izera. To unikalny i pionierski projekt w skali kraju, który stwarza okazję do opracowania modelu samochodu dostosowanego do potrzeb Polaków, zarówno pod względem cenowym, jak i wyposażenia czy parametrów, stanowiąc atrakcyjną alternatywę dla obecnie wybieranych w naszym kraju pojazdów. To także szansa na zbudowanie silnej pozycji na tworzącym się europejskim rynku elektromobilności.
Plany ElectroMobility Poland zakładają stałą współpracę z polskimi firmami i jednostkami naukowo badawczymi, która ma prowadzić do rozwoju i wdrożenia do masowej produkcji własnych rozwiązań technologicznych. Rozwój projektu marki polskiego samochodu elektrycznego wspiera rozwój przemysłu motoryzacyjnego, a zarazem to szansa na wykreowanie nowej gałęzi gospodarki, nowej polskiej specjalizacji opartej na własnych rozwiązaniach, które mogą konkurować na globalnym rynku. Trudno wyobrazić sobie Francję bez Renault, Włochy bez Fiata, czy też Niemcy bez Volkswagena. Nie ma powodów, by w przyszłości nie myślano podobnie o Polsce i o Izerze.