25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Od początku roku LSSE prowadziła analizy oraz wewnętrzne audyty finansowe, które dotyczyły ogólnych kosztów utrzymania i eksploatacji tego budynku. Wyniki, które spłynęły do nas pod koniec maja pokazały, że koszty utrzymania są ogromne, a więc budynek jest wysoce nierentowny. Utrzymując ten stan musielibyśmy dopłacać od ponad pół do miliona zł rocznie. Z oczywistych powodów, nie możemy narazić się na niegospodarność. Do tego trzeba doliczyć niezbędne naprawy, czy konieczne remonty.
Przez lata, czynsz dla najemców utrzymywał się na stałym poziomie (raz w roku regulowany był jedynie o wskaźnik inflacyjny). Jednak dalsze funkcjonowanie budynku w tej formie, wymuszałoby na spółce podniesienie wysokości czynszu dla wszystkich najemców o minimum 200-300 procent. W tej sytuacji zmuszeni byliśmy wypowiedzieć umowy dotychczasowym najemcom. Ich okres wynosił od 1 do 3 miesięcy.
Zdajemy sobie sprawę, że wypowiedzenie mogło być zaskoczeniem, dlatego zdecydowaliśmy się również zorganizować spotkanie z najemcami. Podczas tego spotkania wyjaśniliśmy powody i uzgodniliśmy, że przedłużymy obowiązujące umowy, na wniosek najemców, do końca września, po to, by całą procedurę można było przeprowadzić z jak najmniejszym obciążeniem. Zaproponowaliśmy również możliwość skorzystania z innej naszej lokalizacji – biurowca przy ul. Złotoryjskiej. Dodatkowo jeśli tylko będzie takie zainteresowanie będziemy promować nową lokalizację najemców, a wszystko po to, by dotychczasowi klienci znaleźli firmy pod nowym adresem.
Wszystkie te działania nie mają związku z pobytem uchodźców wojennych, ponieważ rozpoczęły się jeszcze przed wybuchem wojny na terenie Ukrainy, a docelowo budynek przy ul. Kard. B. Kominka zostanie wystawiony na sprzedaż.
Paweł Drankiewicz, Dyrektor Departamentu Administracji Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.