25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Rewitalizacja zwiększyłaby też częstotliwość przejazdów pociągów, która w tym momencie jest niedostateczna.
- Na pewno będziemy dążyć do cykliczności rozkładów i do zwiększenia liczby kursujących pociągów – dodaje Gosecki.
Przypomnijmy, że Lubin już dawno podjęło starania, żeby w miejscu dworca kolejowego utworzyć nowoczesny węzeł przesiadkowy. Plany zakładają, że ma on powstać jeszcze przed Euro 2012, jednak wcześniej konieczne jest właśnie skrócenie czasu przejazdu z Lubina do Wrocławia.
-Prezydentowi bardzo zależy na tym, aby poprzez kolej możliwe było skomunikowanie Lubina z resztą Polski. Udało się już przywrócić połączenia kolejowe, ale mamy też nadzieję, że remont, który zapowiada PKP skróci czas przejazdu do 20-30 minut , dzięki czemu do Wrocławia można będzie dojechać w godzinę, czy godzinę piętnaście. Wtedy byłaby to jakaś alternatywa dla transportu drogowego –wyjaśnia Krzysztof Maj, rzecznik Urzędu Miejskiego.
Urząd dąży też do zachęcenie mieszkańców do korzystania z transportu zbiorowego.
- Jesteśmy gospodarzem pierwszego spotkania, bo chcemy być liderem tego projektu. Udało się też przekonać inne samorządy, że transport zbiorowy jest ważny , dlatego też wprowadzamy jedną taryfę – jeden bilet w Zagłębiu Miedziowym. Dzisiejsze spotkanie jest kolejnym etapem, który ma ułatwić jego wprowadzenie i przekonanie mieszkańców, że warto jeździć komunikacją zbiorową – dodaje rzecznik.
Jedyną przeszkodą, która obecnie stoi na drodze w kolejnych modernizacjach jest budynek dworca kolejowego.
- Dworzec jest własnością PKP, które nie ma pieniędzy na jego remont. Prezydent wystąpił do PKP o przekazanie budynku, jednak odpowiedź ciągle jest odmowna. Mamy jednak nadzieję, ze w końcu uda nam się pozyskać dla miasta ten dworzec i utworzyć tam węzeł przesiadkowy – mówi Maj.
Prace remontowe torów na odcinku Lubin-Legnica prawdopodobnie mają rozpocząć się w przyszłym roku, jednak termin ich zakończenia nie jest jeszcze znany.