25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Kupno biletu odbywa się za pomocą połączenia głosowego na określony numer odpowiadający danemu biletowi. Pasażerów obowiązują identyczne ceny za bilety jak w punktach sprzedaży wraz z przysługującymi ulgami.
– Usługa dostępna jest w każdej sieci i nie wymaga instalowania żadnych specjalnych aplikacji ani łączenia się z internetem. Dzięki temu bilet można kupić za pośrednictwem praktycznie każdego telefonu komórkowego, a nie tylko np. smartphona. System jest uniwersalny, co pozwala nam w przyszłości na szybkie wprowadzenie systemu do obsługi opłat za parkowanie oraz przejazdy taksówkami. Chcemy dostarczyć mieszkańcom Legnicy alternatywny system płatności, który objąłby kompleksowo większość usług miejskich i komunikacyjnych w mieście” – tłumaczy Krzysztof Pawlicki, dyrektor rozwoju CallPay.
Bilety można teraz kupić o każdej porze, bez wychodzenia z domu i wizyty w określonych punktach sprzedaży. Kupno biletu odbywa się za pomocą połączenia głosowego na określony numer odpowiadający danemu biletowi. Pasażerów obowiązują identyczne ceny za bilety jak w punktach sprzedaży wraz z przysługującymi ulgami.
Bilety MPK kosztują tyle samo co w kiosku. Jedynym dodatkowym kosztem, jaki klient ponosi to koszt połączenia, które trwa maksymalnie kilka sekund. Z uwagi na krótki czas transakcji i fakt, że numery CallPay odpowiadające za płatności to standardowe numery określane jako „stacjonarne”, koszt ten jest nie zauważalny dla większości klientów.
Zakup biletu przez komórkę jest możliwy po zarejestrowaniu się w systemie CallPay telefonicznie (pod numerem 22 100 1 600) lub na stronie www.callpay.pl. W celu dokonywania płatności przez telefon należy przelać do CallPay dowolną kwotę, którą później wykorzystujemy na zakup biletów.
Każdy, kto jest zainteresowany skorzystaniem z usługi, musi zadzwonić na odpowiedni numer telefonu, odpowiadający określonego rodzajowi biletu.
- bilet jednoprzejazdowy – 76 74 54 1 XX (XX to numer linii autobusowej, przykładowo: dla autobusu nr 5, należy zadzwonić pod numer 76 74 54 1 05 )
- bilet całodzienny – 76 74 54 1 40
Podczas połączenia pasażer wybiera tonowo rodzaj ewentualnej przysługującej ulgi.
W przypadku kontroli, sprawdzający poda numer, na który pasażer będzie zobowiązany wykonać bezpłatne połączenie w wyniku, którego zostanie przesłany SMS z danymi biletu. Połączenie takie jest bezpłatne, a treść wiadomości należy przedstawić kontrolującemu.